loadingimg

Wczytuję dane...
Bestsellery
Tapy Rea tape 12 kolorów
Cena:32,00 PLN
Koszt dostawy od: 7.99 PLN
Taśma Oppo Band 1,5 m różne stopnie oporu
Cena:15,00 PLN
Koszt dostawy od: 7.99 PLN
Dysk do ćwiczeń Sissel Balancefit
Cena:120,00 PLN
Koszt dostawy od: 10.95 PLN
Pytania Klientów

Pytania dotyczące Sklepu

  1. Chciałbym skorzystać z promocji "Poleć nasz sklep" i poleciłem Wasz sklep- co dalej.”

Jeżeli otrzymamy zamówienie w którym zamawiający powoła się na Pana/Panią i zamówienie to zostanie zrealizowane do końca, wtedy w ciągu 24h prześlemy do Państwa kod rabatowy na 10% zniżki. Po otrzymaniu kuponu można go zrealizowac na dowolne ale jednorazowe zakupy wpisując kod w koszyku. Rabat naliczy się sam. Kody zdobyte w ten sposób nie kumulują się tzn. jeżeli kilka osób przy zamówieniach powoła się na Państwa dostaną Państwo kilka kuponów ze zniżką ale zniżek tych nie można łączyć.

  1. Co to jest czas realizacji?”

Jest to czas od rozpoczęcia realizacji zamówienia do wysłania zamówienia. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy. Czas realizacji zależny jest od wybranej formy płatności:

  • jeżeli jako formę płatności został wybrany przelew tradycyjny to czas realizacji rozpoczyna się po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto
  • jeżeli jako formę płatności został wybrany e-przelew to czas realizacji również rozpoczyna się po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto ale trwa to zazwyczaj kilka minut
  • w przypadku wybrania płatności za pobraniem zamówienie zacznie być realizowane od razu po potwierdzeniu zamówienia.

Podsumowując zamówienie zostanie zrealizowane najszybciej po płatności e-przelewem, za pobraniem lub przy odbiorze osobistym.

  1. Zrobiłem zamówienie, kiedy otrzymam przesyłkę?”

Na czas pomiędzy złożeniem zamówienia a dostarczeniem zamówienia składają się:

  • wpłynięcie pieniędzy na nasze konto w przypadku wybrania przelewu bankowego lub e-przelewu (różne banki mają różną szybkość przesyłania pieniędzy)
  • czas realizacji podany przy każdym produkcie, większość produktów ma 24h (jeżeli zamówienie zawiera produkty z różnym czasem realizacji o wysłaniu przesyłki decyduje termin dłuższy)
  • czas dostawy czyli 24 h (dostawy realizowane są tylko w dni robocze)

  1. Czy mogę przyjechać do sklepu bez robienia zamówienia przez internetowe?”

Sklep Delf jest sklepem internetowym ale część produktów jest dostępna od ręki w naszym stacjonarnym punkcie. Nasz sklep stacjonarny mieści się w Centrum Rehabilitacji przy Sokratesa 9 w Warszawie na Bielanach (mapka w zakładce kontakt). Prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności produktów, które Państwo chcą odebrać osobiście.

  1. Jaką gwarancje mają produkty sprzedawane w Państwa sklepie?”

Poduszki ortopedyczne Sissel czyli Sissel Deluxe, Sissel Classic, Sissel Soft, Sissel Bambini maja 5 lat gwarancji na kształt poduszek. Na pozostałe produkty oferowane w naszym sklepie jest 12 lub 24 miesiące gwarancji. Przy każdym produkcie jest podana taka informacja.

  1. Czy aby kupić jakiś produkt muszę dokonywać zamówienia przez internet?”

Zamówienie przez internet czyli przejście po kolei wszystkich kroków ścieżki zakupowej jest wygodne, pewne i szybkie, jednakże dla wygody naszych Klientów oddajemy jeszcze dwie drogi składania zamówień - telefonicznie lub mailowo.

  1. Jestem z Warszawy, jak mogę odebrać zamówienie osobiście?”

Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru osobistego wysyłamy zawiadomienie mailowo. Odbiór osobisty odbywa się w naszym sklepie stacjonarnym w Centrum Rehabilitacja na Sokratesa 9 na warszawskich Bielanach. Zamówienia można odbierać od poniedziałku do piątku w godz. 10-20 (po otrzymaniu informacji, że zamówienie jest już do odbioru).

  1. Zależy mi na czasie, czy realizują Państwo zamówienia tego samego dnia?”

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 h ale jest również możliwość realizacji w dniu zamówienia. Abyśmy mogli zrealizować zamówienie ekspresowo musi ono do nas wpłynąć do 12 wraz z prośba o szybką realizację. W przypadku wybrania przelewu bankowego do realizacji zlecenia niezbędne jest potwierdzenie przelewu.

  1. Czy dostanę informację kiedy zamówienie zostanie wysłane?”

Tak, informujemy naszych Klientów o poszczególnych etapach czyli: przyjęciu zamówienia, rozpoczęciu realizacji (po wpłynięciu pieniędzy) i wysyłce.

  1. Czy przesyłka zostanie odesłana gdy jej raz nie odbiorę?”

Nie, kurier podejmuje dwie próby dostarczenia przesyłki, a ponadto wcześniej kontaktuje się telefonicznie.

  1. W jakich godzinach mogę odebrać zamówienie osobiście?”

Zamówienia można odbierać osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 10- 20 w naszym sklepie stacjonarnym w Centrum Rehabilitacja na Sokratesa 9 na warszawskich Bielanach.

  1. Czy sklep realizuje zamówienia w weekend?”

Sklep realizuje zamówienia tylko w dni robocze, a Biuro Obsługi Klienta pozostaje do Państwa dyspozycji również w sobotę w godz. 10-16.

  1. Czy można zamawiać kilka szt. jednego produktu?”

W przypadku takich zamówień prosimy o kontakt gdyż zamówienia większej ilości tego samego produktu wymagają potwierdzenia stanu magazynowego bądź dostępności u naszego dostawcy.

  1. Gdzie należy wpisać kod rabatowy?”

Kod rabatowy należy wpisać podczas składania zamówienia w koszyku, w polu „Kod rabatowy" widocznym pod listą zamówionych produktów.

  1. Czy mogę dodać produkty do złożonego już zamówienia?”

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to jest możliwość dodania produktów do złożonego zamówienia. Rozszerzenie zamówienia można dokonać jednak tylko telefonicznie lub mailowo. W tym celu należy podać swoje dane, numer zlecenia oraz produkty, o które ma być rozszerzone zamówienie. Dodanie produktów może wiązać się z wydłużeniem realizacji zamówienia. Z przyczyn technicznych niemożliwe jest opłacenie dobieranych produktów za pomocą e-przelewu.

  1. Zrobiłem przelew ale długo nie dostaję informacji o realizacji zlecenia.”

Prosimy sprawdzić czy przelew został zrealizowany. Czasami zdarza się, że np. z braku wystarczających funduszy lub ustawionych dziennych limitów przelew trafił do oczekujących. Jeżeli przelew został zrealizowany prosimy o kontakt lub przesłanie potwierdzenia przelewu.

  1. Ile prób doręczenia przesyłki podejmuje kurier, co się stanie jeżeli kurier nie zastanie mnie w domu?”

Kurier podejmuje dwie próby doręczenia zamówienia. Po tych dwóch próbach przesyłka będzie do odebrania w siedzibie K-ex przez 7 dni. Po tym czasie przesyłka wraca do sklepu. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia. Aby zapobiec problemom związanym z dostarczeniem przesyłki postaraliśmy się o to aby kurier przed każdym doręczeniem kontaktował się telefonicznie z Klientem. Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie przyspieszy dostarczenie zamówienia.

  1. Złożyłem zamówienie, czy mogę później zmienić dane do wysyłki?”

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to jest możliwość wprowadzenia zmian w adresie dostawy. Możliwa jest również zmiana samym zamówieniu ale może się to wiązać z wydłużeniem czasu realizacji. Zmian można dokonywać kontaktując się telefonicznie lub mailowo.

  1. Wybrałem odbiór osobisty a mimo to w formularzu muszę wypełnić dane dostawy?”

Formularz zamówienia jest skonstruowany tak, że wszystkie pola muszą być uzupełnione niezależnie od rodzaju wybranej dostawy. Jeżeli jednak nie chcesz podać swojego adresu proponujemy aby w miejsce adresu dostawy wstawić adres odbioru osobistego czyli Sokratesa 9 01-909 Warszawa.

  1. Czy dostanę dowód zakupu?”

Tak, dowodem zakupu jest paragon z kasy fiskalnej lub faktura, które uprawniają do zwrotu w ciągu 30 dni lub reklamacji w trakcie trwania gwarancji.

  1. Zależy mi na jak najszybszym otrzymaniu zamówienia, jaką formę płatności wybrać?”

Najszybszą wysyłkę zapewniają płatność przez transferuj.pl (e-przelew), za pobraniem lub płatność przy odbiorze osobistym.

  1. "W Państwa sklepie jest możliwość odbioru paczki w paczkomacie Inpost. Chciałem kupić kule łokciowe i odebrać w paczkomacie ale niestety w koszyku nie pokazała się taka możliwość. Dlaczego?"

Możliwość odbioru w paczkomacie uzależniona jest od wielkości zamówionego produktu. Skrytki w paczkomatach mają określone wymiary i w związku z tym wszystkie produkty przekraczające te rozmiary mają wyłączoną możliwość odbioru w paczkomatach. Takim produktem są kule łokciowe. Do tej grupy należą również m.in. wszystkie wózki, chodziki, balkoniki, krzesła i nasadki toaletowe czy taborety prysznicowe. Przy każdym produkcie podany jest koszt najtańszej dostępnej dla danego produktu formy dostawy.

  1. "Umieściłam w koszyku balancefit. Przy produkcie było napisane, że można go wysłać inpostem a w koszyku nie było takiej możliwości.

Dzieje się kiedy oprócz produktu, który mieści się do paczkomatu, do koszyka włożony jest również produkt, który przekracza rozmiary skrzynek w paczkomacie. Ponieważ jeden z produktów przekracza wymiary skrytki, cała paczka również będzie je przekraczać.

Pytania dotyczące Wypożyczalni:

  1. "Jakie są koszty najmu sprzętu w wypożyczalni?"

       Na koszty najmu składają się:

  • comiesięczne koszty najmu (podane przy każdym sprzęcie)
  • jednorazowa kaucja zwrotna (podana przy każdym sprzęcie)
  1. "Co to jest kaucja zwrotna?"

Kaucja zwrotna jest to zabezpieczenie wartości sprzętu wynajmowanego. Pobierana jest z góry i niezależnie od długości najmu. W przypadku uszkodzenia sprzętu kaucja pokrywa koszty naprawy. Kwota potrącona z kaucji uzależniona jest od kosztów naprawy. W przypadku gdy wypożyczony sprzęt wróci w stanie niepogorszonym kaucja zwrócona zostanie w całości.

  1. "Co się stanie gdy wypożyczony sprzęt się popsuje?"

W celu zabezpieczenia wartości sprzętu pobierana jest kaucja zwrotna. W przypadku uszkodzenia sprzętu kwota naprawy potrącona jest z kaucji. Pozostała część kaucji zostaje zwrócona po wycenie kosztów naprawy.

  1. "Potrzebuję wypożyczyć wózek tylko na dwa dni, czy jest taka możliwość?"

Tak, jest możliwość wypożyczenia wózka na okres krótszy niż miesiąc. Koszt najmu na 1-7 dni wynosi 30 zł. Powyżej tygodnia koszt najmu jest równy kosztowi najmu miesięcznego czyli 46 zł.

  1. "Czy można zobaczyć sprzęt przed wypożyczeniem?"

Niestety nie posiadamy punktu stacjonarnego, w którym można obejrzeć sprzęt przed wypożyczeniem. Aby to zrekompensować na naszej stronie w zakładce Wypożyczalnia zamieściliśmy zdjęcia i dokładne opisy sprzętów.

  1. "Jak wygląda wypożyczenie w Państwa wypożyczalni?"

Wszystkie informacje o dostępności oraz wszelkie informacje na temat wypożyczeń udzielamy tylko telefonicznie. Zamówienie również należy składać telefonicznie:

  • 22 53 53 675
  • 789 017 817
  1. "Czy w trakcie wypożyczenia mogę przedłużyć okres wypożyczenia?"

Tak, można ale należy o tym poinformować tydzień przed końcem umowy. Jest to niezbędne ze względu na stałe zainteresowanie wypożyczanym sprzętem. Dopłatę wykonuje się przelewem. Numer konta znajduje sie w zakładce Kontakt.

  1. "Gdzie mogę odebrać wypożyczony sprzęt?"

Odbiór osobisty odbywa się (tylko po wcześniejszym skontaktowaniu się z wypożyczalnią) w Centrum Rehabilitacji przy Sokratesa 9 w Warszawie na Bielanach (mapka w zakładce kontakt)

  1. "Czy dowożą Państwo sprzęt do domu?"

Wypożyczony sprzęt dowozimy tylko na Bemowie, Bielanach i Żoliborzu. Koszt dostawy to 16 zł. Preferowany jest odbiór osobisty.

Jeżeli:

  • masz pytania dotyczące produktów
  • masz pytania dotyczące działania sklepu
  • masz pytanie dotyczące działania wypożyczalni
  • chcesz dowiedzieć o jakie produkty wzbogaci się niedługo nasza oferta
  • chciałbyś zasugerować nam jakie produkty powinniśmy oferować

pisz do nas :      info@delf-sklep.pl 

lub dzwoń:           22 53 53 675 ; 789 017 817


Opinie o Delf-sklep.pl w Okazje.info
Pobieranie danych...
+ 22 53 53 675
pon. - pt.: 8.00 - 18.00
sobota: 10.00 - 16.00
formularz kontaktowy
Pobieranie danych...